Ga naar de inhoud

Klachtenprocedure NCO EURES

Bij EURES streven wij naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de manier waarop je bent geholpen, over de informatie die je hebt ontvangen of over onze diensten in het algemeen. Wij stellen het op prijs als je dit met ons deelt, zodat wij de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Zo dien je een klacht of opmerking in:

  • Vul het online klachtenformulier in via de knop hieronder.
  • Het is belangrijk dat je alle gegevens op het formulier invult. Omschrijf ook zo precies mogelijk waarover je niet tevreden bent. Wij kunnen de klacht dan snel en goed behandelen. Klik aan het eind op <indienen> om jouw klacht online te versturen.
  • Je kunt dit formulier ook gebruiken om voor iemand anders een klacht in te dienen. Vul dan eerst jouw eigen gegevens in en daarna de gegevens voor wie je de klacht indient.
  • Heb je hulp nodig bij het indienen van een klacht of suggestie? Neem gerust contact met ons op via nco-eures@uwv.nl.

Wat gebeurt er met jouw klacht?

  • Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging via email van ontvangst van je klacht.
  • Wij onderzoeken jouw klacht zorgvuldig en streven ernaar binnen 2 weken een inhoudelijke reactie te geven.
  • Als het onderzoek meer tijd vraagt, informeren wij jou hierover en geven we aan binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten.

Niet eens met de uitkomst?

Ben je het niet eens met onze klachtafhandeling, dan kun je binnen een jaar een verzoekschrift indienen bij de Nationale ombudsman, Postbus 93122, 2509 AC Den Haag. Of kijk op nationaleombudsman.nl.

Klachtenreglement

Het Nationaal Nationaal Coördinatie Bureau (NCO) EURES is beheerder van het EURES-netwerk in Nederland. Omdat het NCO in Nederland ingericht is bij UWV, is het klachtenreglement van UWV van toepassing op onze klachtenprocedure. Hier leest u daar meer over.

Partner worden illustratie

Klachtenprocedure